دانلود آهنگ بسیار زیبای سعید مهیب و علی عابر بنام 90 + متن شعر



وقتی گلدون خونمون شکست پدرم گفت حیف بود مادرم گفت زیبا بود خواهرم گفت ای کاش دوتا داشتیم برادرم گفت چه بد شد اما وقتی دل من شکست هیچ کس به فکرش نبود به جز ۹۰

 سال ۹۰ نبرد سعید و نبرد زال

 نودتا ترک میخونم واسه نوم بزار

 این همه سال گذشت و ما نصف آدم هم نشدیم 

ولی بار اومدیم مثل آهن

 فاز منفی تو گرفت حس مارم 

ولی هیچ وقت نشدیم تو این قصه نامرد 

سال ۹۰ سال من سال سعید غیرتی

 خودتو فروختی ولی به چه قیمتی

 با این آهنگ اومدم کنم دنیا رو همدمم

کو اون سعید شاد کجاست همهمم

 حرفام چکیده‌ی تو این چندین ساله 

الان دیگه عقده ها جنسی چرمین داره 

بازم مثل هر روز اومد و یادم انداخت 

که نوای دلم داره میشه با بم هم ساز

 باعث غمه بخوای از این اقامت بری

 نود چیزی نیست بخوای واسش غرامت بدی

 از این حرفام نکات رو برداشت کن و ببین سعید قصدمون چقدر حرف داشت

 که هر وقت اومدم بگم نذاشت بگم 

با این که دلم واسه دنیا نذاشته کم 

پس این آهنگ و گوش کن بشه شفای درد 

مثل امشب و دیشب و شبای بعد

 سعید مهیب

 سعید مهیب

 مثل امشب و دیشب و شبهای بعد 

مثل امشب و دیشب و شب های بعد 

دوباره ۹۰ دوباره عآبر دوباره شعر

 تا اینجا رسیدم بدون هیچ دعای خیر

 ۹۰ اومدو و به سلامتیش پیک میرم بالا

 مزه عرق ما جوانیم بوده بابا 

نود مثل سال قبل نبود تکیه داده

 ۳۶۵ روز و به من هدیه داده

 چیه حالا حرفام به دل میشینه 

پس خوب گوش کن پسرک که دل نشینه

 آره دنیا گوش کن حرفامو مصریه

 من نه علاج دارم نه در دام قرصیه 

درد من درد بی کسی دردی جداست

 کنار این جماعت زندگیم پر از ریاست

 ساعت و زرق و برق

 دنیا با زن و مرد 

چشمتو ندوز و الکی هم ول نگرد

 که چشم خیلیا خیلیا رو گرفت و ول نکرد

 که چشم خیلیا را گرفت و ول نکرد 

مردیم و انتظار تنها هدف سرد شد 

انقدر کسی سر نزد رو قبر علف سبز شد 

تو زندگیم تنها ۹۰ بوده فرصت داده 

روزانو بودم اون به من رخصت داده 

حواسم نبود دنیام چه جور گذشت

 پدر خوبم چه جوری در گذشت

 پدر خوبم چه جوری درگذشت

 چه جوری درگذشت 

چه جوری درگذشت

 چه جوری درگذشت

 آره اینم واسه نود

 دوباره می آیم 

منتظرمون باشید 

سعید مهیب

علی عابر


جهت دریافت آهنگ کلیک کنید

موسیقی تنظیم و ترانه : سعید سلمانی
عنوان: آهنگ سعید مهیب و علی عابر بنام سال 90
حجم: 4.52 مگابایت
توضیحات: آهنگ سعید مهیب و عابر بنام 90 که این آهنگ به مناسبت سال 90 نوشته شده است که این آهنگ  به امید به جوانان اشاره دارد ترانه شعر و تنظیم هم دست مایه خواننده این کار سعید سلمانی می باشد