آهنگ زیبای یاسر بی‌نام و آذر بنام برام عادی نیست

متن آهنگ :

تو خوبه حالت تو خوبه حالت تو قلبت روبه‌راهه
دیوونه من اروم شدم اروم شدم بی‌قرارت
با دیوونه بازی تو من رو دادی به بازی
چشمام رو بستم تا بمونی اما نخواستی
نخواستی بسازی تو کنارم
نشد بی‌تو بازم طاقت بیارم
من دوستت دارم دوستت دارم 
نداشتی نداشتی دوستم نداشتی
منو تو خیالت جا گذاشتی

تنهام گذاشتی تنهام گذاشتی
فکر میکردم تک و تنهاییم
هیچکی بین ما نی لب دریاییم
وقتی اروم راه میرفت اون
دستات رو پوست منه سرمایی
از اون حرفا جنگ و دعوا اه
عاشقتم و بعد رو اعصابم
میری و بعد دوتا شات فیریک
حرفایی میزنی که برام عادی نیست


 

آذر

برام عادی نیست

یاسر

یاسر بینام

۹۸/۰۴/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
سعید سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی