کتاب مغازه 24 ساعته من

کتاب


دانلود کتاب مغازه ۲۴ ساعته من

محتویات کتاب « مغازه ۲۴ ساعته من » :
درباره نویسنده
گام صفرم
چرا باید مغازه ۲۴ ساعته داشته باشم ؟
باور محدود کننده
درآمد غیرفعال
آیا به عنوان شغل دوم می توان راه اندازی کرد ؟
چه پیش نیازهایی لازم دارم ؟
پیش نیاز اول
پیش نیاز دوم
پیش نیاز سوم
آیا باید برنامه نویسی یاد بگیرم ؟
چقدر سرمایه نیاز دارم ؟
اشتباهات رایج مسیر
گام اول
ایده یابی
طوفان فکری
انتخاب برند
گام دوم
خرید هاست و دامین
هاست
دامین
گام سوم
پیدا کردن قالب مناسب
خرید قالب
گام چهارم
نصب و پیکربندی
ساخت دیتابیس یا پایگاه داده
آپلود قالب
نصب قالب
پیکربندی قالب
گام پنجم
تکمیل اطلاعات
گام ششم
سیستم سازی
کتاب الکترونیکی « مغازه ۲۴ ساعته من » را مولف آن به وبسایت تک بوک اهدا نموده اند .

کتاب مغازه ۲۴ ساعته من با موضوعیت راه اندازی کسب و کار اینترنتی تقدیم علاقه مندان می شود .

نویسنده / مترجم : احمد پوررستمی

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 2.5 مگابایت

نوع فایل : PDF

تعداد صفحه : 34

منبع : www.takbook.com



جهت دریافت کتاب مغازه 24 ساعته من کلیک کنید


عنوان: کتاب
حجم: 2.46 مگابایت
توضیحات: کتاب مغازه 14 ساعته من روش ساخت یک وبگاه اینترنتی فروشگاهی می باشد که تمامیه مراحل را بطور کامل توضیح می دهد.